Groepslessen

MAANDAG:

9.00u Total body: Een leuke steples, in elke les wordt het gehele lichaam getraind wordt doormiddel van dumbells, enkelgewichtjes of de barbell, fitball, dynaband of Tubing. De les word afgesloten met een cooling-down.

18.30u Power Pump: Een barbell workout waarbij alle spiergroepen worden getraind. Een goede manier om kracht te ontwikkelen en veel calorieën te verbranden. Goed voor je conditie en om je uithoudingsvermogen te verbeteren. We gebruiken een barbell met gewichten.

19:30u B-Kick: Aerobics met de bekende oosterse vechtsporttechnieken van Thai Boxing, Kung Fu, Karate en Kick Boxing. Deze workout bestaat uit combinaties van trappen en stoten, waarbij gebruik wordt gemaakt van stootzakken. De oefeningen worden op muziek uitgevoerd.

19.45u Dance & Shape: De les start met een aantal dansroutines en/of aerobics, daarna gaan we over op krachttraining. De les is low impact en makkelijk te volgen.

DINSDAG:

18.30u Body Boost: Een les om het gehele lichaam mee te trainen. We gebruiken verschillende materialen zodat de les heerlijk afwisselend en uitdagend is. We trainen zowel kracht als conditie op gave muziek.

19.3ou Tae-Bo: Een combinatie van fitness, oosterse vechtsport en geestelijke bewustwording. Sla & kick jezelf door deze energieke les heen. Goed voor vetverbranding, stress en je coördinatie.

WOENSDAG: 

9.00u Pilates: Een bewegingsmethode die tussen yoga en aerobics ligt. Bij Pilates staat het zeer bewust uitvoeren van uitdagende, vloeiende en beheerste bewegingen centraal. Pilates werkt vanuit de kern van het lichaam: het bekkengebied. Door Pilates werk je aan een optimale lichaamshouding en bewegingsvrijheid. Pilates wordt gezien als een zogenaamde body-mind workout, die het mentale en het lichamelijke aspect combineert. Het is de training voor een energiek, soepel en slank lichaam.

10.00u Steples: Een leuke steples gebaseerd op een choreografie. Het laatste kwartier wordt ingevuld met een aantal oefeningen en een cooling-down.

18.45u Core Shaker: Een ultieme training voor het hele lichaam met behulp van een XCO-trainer. Deze bevat een bewegende massa granulaat en dit zorgt voor extra belasting van de spieren na elke beweging. Train je uithoudingsvermogen, versterk je spieren en verbrand veel calorieën.

19.45u Streetdance 27+: Je workout doen door middel van dansen. Heerlijk toch?

DONDERDAG:

8.30u Senior Shape: Een low-impact training waarbij de nadruk ligt op het versterken en verstevigen van de buik-,been-en bilspieren maar, het bovenlichaam wordt ook zeker niet vergeten. Veel herhalingen en weinig choreografie. Tijdens de les wordt er gebruik gemaakt van verschillende materialen, waardoor de les toch heel afwisselend, dynamisch en uitdagend is.

9.20u Total body: Een leuke steples, in elke les wordt het gehele lichaam getraind wordt doormiddel van dumbells, enkelgewichtjes of de barbell, fitball, dynaband of Tubing.

19.00u Steps voor beginners: In de eerste week starten we met het aanleren van 2 blokken. De week erop komt er een blok bij. Het tempo van de opbouw van de les is afhankelijk van de deelnemers. Het tempo van de muziek is aanzienlijk lager dan bij de Total Bodylessen.  Zodra de deelnemers de blokken makkelijk kunnen volgen gaan we breaken & mixen.

20.00u HIIT: Een intensieve training voor het hele lichaam. De les wordt opgebouwd uit vijf blokken, ieder blok heeft vier oefeningen. De oefeningen duren 45 sec. waarna 15 sec. rust. Ieder blok wordt twee keer uitgevoerd.  Durf jij het aan?

20.15u B-Kick: Aerobics met de bekende oosterse vechtsporttechnieken van Thai Boxing, Kung Fu, Karate en Kick Boxing. Deze workout bestaat uit combinaties van trappen en stoten, waarbij gebruik wordt gemaakt van stootzakken. De oefeningen worden op muziek uitgevoerd.

VRIJDAG: 

9.00u HIIT:Een intensieve training voor het hele lichaam. De les wordt opgebouwd uit vijf blokken, ieder blok heeft vier oefeningen. De oefeningen duren 45 sec. waarna 15 sec. rust. Ieder blok wordt twee keer uitgevoerd.  Durf jij het aan?

9.15u Spin Fit: We starten met spinning. Het ideale indoor fietsprogramma voor iedereen die wil afslanken en wil werken aan een goede conditie. Snel resultaat is mogelijk met dit programma waarbij er een hoge vetverbranding plaatsvindt. Ideaal dus voor de billen, buik en benen. Heerlijke muziek en een deskundige instructeur zorgen voor de extra energie om je mee te nemen op de ideale fietsroute. Wij dagen je uit mee te doen aan dit fantastische programma. Geschikt voor alle leeftijden en elk niveau. Daarna gaan we over naar krachtoefeningen.

* Wij stellen het zeer op prijs als u zichzelf vooraf aanmeld via App of Website

Laatste nieuws

Copyright © 2023 - Sportcentrum van den Oever – Sint-Oedenrode